Představujeme nový orelský O-SHOP

27.06.2009 01:45

Vedení klubu opět vyslyšelo přání svých fanoušků a vzhledem k obrovskému zájmu těch, kteří z nás po každém úspěšném turnaji seškubou doslova co se dá jsme se rozhodli, že je ten pravý čas, aby orelský fanda mohl nakoupit v pravém orelském O-SHOPu. K tomuto kroku nás přiměla jak rozšiřující se základna našich ultras po celé republice, tak i nutnost snížit v době finanční krize náklady na provoz klubu. Proto prosíme fanoušky, aby využili nabídky nového O-SHOPu k zakoupení repliky dresu Petra Kaláče a netrhali už z našich hráčů další dresy. Děkujeme.

 

 

Co ke vzniku O-SHOPu řekli sami hráči a zároveň funkcionáři?

Petr Slavík – tiskový mluvčí klubu:
„Je to jen další z mnoha aktivit našeho klubu. Pro fanoušky cokoliv. Nijak bych tuto novou službu nepřeceňoval. Spíše bych se chtěl touto cestou početné skupině našich fanoušků omluvit, že jim tuto možnost opatřit si prvotřídní a nezaměnitelné propagační předměty nabízíme až nyní.“

Radim Doležal – předseda fanklubu:
„Paráda! Kartičku Huňa FOREVER! Už nosím v peněžence třetím rokem a už je pořádně zvalchovaná. Na každé akci na Stodolní se s ní chlubím kamarádům a to dá takové kartičce zabrat. To se není čemu divit. Je to prostě super! Doufám, že nabídka O-SHOPu se bude pořádně a rychle rozrůstat. Na druhou stranu orvávání dresů byla takoví pěkná orelská tradice. Lhal bych kdybych tvrdil, ze mi to nebude chybět. Sám mám prvotřídní sbírku nejrůznějších částí dresů. Například tady v rožku pokoje podívejte, hned pod tou šálou Celticu mám kus dresu Hanz. Ten je z Janova parádního čtvrtfinálového zápasu na Štěpánském turnaji 2006. Druhou půlku mi bohužel urvala přítelkyně Víti Valenty. Nebo tady ten modrý cár látky napravo od šály Borussie s nápisem KAL to je část dresu Petra Kaláče z prohraného zápasu s SKS Regres v UHF lize 2008. Jen čtyři lidi na světě mají podobný suvenýr. Vlastně pět. Jedna mladá slečna šla za klukama až do šatny a donesla si Kaláčovi trenky. To mě tehdy trošku mrzelo.Vždyť na Peťovi trenky mám teoreticky jako předseda fanklubu morální právo já. Ale tak mě stačí i tenhle kousek dresu. Nebo tady na stole, hned vedle té zavařovačky se zdechlou žábou v té skleničce. Jo to bílé. To jsou dva umělé zuby brankáře Konvalinky, které mu na Štěpánském turnaji vyrazil jedovkou v půlky hřiště Michal Kadlec. No a tyhle krásné zelené žabky pod stolem, to je krásná vzpomínka. To je jeden z mých nejoblíbenějších suvenýrů. Chodím v nich jen z pokojíku do sprchy a zpět, abych je moc neošlapal. To jsou žabky Jirky Ryšky, které se mi podařilo získat na turnaji fanoušků 1. FCS, kde hrál Jirka ve své nejlepší formě. Stal se nejlepším kanonýrem celého turnaje a náš tým si po zásluze odnesl nejcenější trofej. Musel sem Jirkovi koupit 6 piv, než se mi ho podařilo dostat do stavu, kdy už si nevšiml, že odcházím zadním východem v jeho žabkách.“

Jiří Mikeska – v současnost hlavní trenér týmu na marodce:
„Mě nezajímá nic víc, než kdo má na starosti pokladnu. Taky bych rád osobně dohlídl na cenotvorbu reklamních předmětů. Třeba se mi vůbec nelíbí původní plán, ze dres Konvalinka s číslem 1 by se měl prodávat za mrzkých 850 korun. Vždyť je to nejlepší brankář futsalové ligy. Tak buďme lidi ne. I usraný dres Petra Čecha stojí minimálně 1600 a to je ještě nepovedená polská kopie s číslem 88. Takže s těma cenami ještě hodlám trošku zahýbat. Daňovou evidenci a faktury pro středně pokročilé od A-Z mám v malíku, takže si to pohlídám to si pište.“

Již od dnešního dne vám tedy budeme v našem O-SHOPu nabízet nejrůznější serepetičky s tématikou vašeho oblíbeného klubu. Věříme, že vás tato nabídka nadchne a na tribunách se konečně místo modrých triček objeví stovky fanoušků a fanynek v týmových stejnokrojích.

Zpět

Diskusní téma: Představujeme nový orelský O-SHOP

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Všechny postavy a události v tomto příběhu jsou smyšlené. Jakákoliv podobnost se skutečností je pouze neúmyslná a náhodná.