Ohlasy hráčů před možnou účastí na turnaji v Košíkách

04.07.2008 02:07

Přinášíme ohlasy několika hlavních opor na možnost účastnit se velmi prestižního turnaje O pohár starosty obce Košíky:

Josef Konvalinka:
"Hanzi jsi zasraný rozvracečský element tohoto týmu. Kdyby nás bylo dost, tak tě nechám doma ty záškodnický bolševický noku!"

Josef Krupa:
"Dáme 4 zápasy, lehce poběhat a pojedem dom. Ráno mě vyzvedněte a já Vás do té prdele navedu."

Josef Pospíšil:
"Jako já bych jel. Ale se Slavíkem v útoku nehraju."

Josef Pilka:
"Chtel bych stornovat sovji objednavku z duvodu dovolene."

Jan Černý:
"Ty **** jděte do ***** ****. Mě se nechce do žádných ******** Košíků! Na takové turnaje já vám z vysoka *****. Bych se na to nejraší ******. To vám ten ******* turnaj nestacil minule vy ****? To co jsme tam ***** předváděli za *******! ***** *****."

Petr Kaláč:
"Sotva po tom včerejším fotbale chodím. Ještě si dám jeden zitra, ale na sobotu se necítím. Půl roku sem nehrál a bolí mě nohy. Ale večer bych si zahrát došel."

Jiří Mikeska:
"Jako za DOLNÍ BOYS to sice nebude, ale třeba mi narozdíl od nich nerozmlátíte dveře od auta. Domluvíme se zítra."

Petr Slavík:
"kurna jel bych jak svina, ale su v italii. Jeste ze tak, zase bych byl nejlepsi."

Michal Huňka:
"Jelikož není má noha stále redy a nepomáhají ani moji světoznámí lékaři a terapeuti nemužu se učastnit a proto jdu zkusit štěstí u boha a navštívím poutní místo zvane Velegrad! Doufám, že aspon tuhle cestou mi někdo pomuže a zbaví mě mého utrpení a bolesti mé uznávané levačky!!!"

Jiří Ryška:
"Kurňa nejde to. Máme zitra ukončák a budu chlastat nonstop až do neděle. Chtěl bych, ale nejde to."
pozn. autora: No když to nejde, tak to nejde. To dá rozum.

Lukáš Zelinka:
"Já tady do hajzlu žádného čuráka dělat nebudu. Hovno hraju. Zdar borci."

Cesc Fubregas:
"Coach is king here. I stay at home for this day. Not bed. No problem for me. Drink some beer with my friends Cristianu, David, and same other sweet gays. Maybe next time in Košíky. Im young. I still hope for my chance in Košíky challenge. OK. Thank you."

Jan Koller:
Hehe. Že nejedu do Košíků? Žádná hrůza. Když mě ze sestavy vytlačil po 5 letech Milan Baroš, tak už mě nic nepřekvapí. Na svůj životní úspěch si teda ještě počkám no. Když mě kluci letos s sebou nebezmou. Ale kluci ze Samary mi na tréninku tleskali a to jsem dal za hodinu a půl dvě hlavičky. To je tým podle mého gusta. Schöne, schöne, gute, gute heeej."

Zpět
Všechny postavy a události v tomto příběhu jsou smyšlené. Jakákoliv podobnost se skutečností je pouze neúmyslná a náhodná.