Vyjádření tiskového mluvčího Pjotra Kaláče

25.02.2009 17:51

Tiskový mluvčí Pjotra Kaláče vzkazuje:
"Mám přesvědčivé důkazy o Pjotrově nevině! V mojí zemi takovýmto důkazům říkáme AK-47"

Právě před chvílí se mi dostal do rukou zajímavý email.

Náš odvěký přítel a kamarád Peťa Kaláč se v něm ústy svého tiskového mluvčího vyjadřuje k některým skutečnostem adresovaným na jeho osobu prostřednictvím našeho webu.

Tento email jsem pro zachování kontinuity nucen zveřejnit v plném znění. Tedy takřka v plném znění. Byl jsem nucen zkrátit email takřka na polovinu. Ne že bych snad chtěl některé fakta utajit či překrucovat, ale po odmazání všech nadávek a vulgarismů na moji adresu zbyla prostě jen polovina textu.

Snad jediné co bych chtěl Peťovi na dálku vzkázat je že cug runt jsou dvě slova a v prdeli se píše měkké i Peťo.

Do vlastních rukou!

Podávám námitku za svoji osobu

Michail Sergejevič Jašin
бульвар 2544/58
Великий Новгород
Россия

jakožto osoba zastupující Váženého pána Pjotra Kalače toho času bývalého oligarchy, proti spekulacím na adresu jeho osoby objevující se v posledním čase na těchto stránkách a požaduji důrazně (2x AK-47), aby můj klient již nebyl nadále spojován s jakoukoliv aférou mající co dočinění se zakarpatskou rusí.

Můj klient se k narážkám na svoji osobu a současný život svůj i své rodiny vyjadřuje následovně:

Jméno: Petr Kaláč

Předmět: Abych vám jednou vyjasnil a popsal jak doma žijeme ve spokojeném manželství.

Text: Není nad šťastné manželství.

Moje žena a já, chodíme dvakrát týdně na večeři do nějaké dobré restaurace. Nejdřív si dáme nějaký aperitiv a potom obvykle místní specialitu. Přitom si užíváme příjemné společnosti.
Ona chodí v úterý, já  z pátku na neděli.

Máme oddělené ložnice.
Její je v Uherském Hradišti, moje je v Jarošově.

Beru svou ženu všude.
Ona však vždycky najde cestu zpátky.

Když jsem se ženy zeptal, kam by chtěla jít na výročí naší svatby,řekla, že někam kde dlouho nebyla.
Tak jsem ji navrhl kuchyň.

Vždycky se držíme za ruce.
Kdybych ji pustil, šla by nakupovat.

Má elektricky vyhřívanou postel, elektrický mixér, elektrický opékač topinek, elektrickou kulmu, elektrickou troubu, elektrickou myčku nádobí.
Jednou povídá: „Všude spousta elektrických vymožeností a já si přitom nemám kde sednout.“
Tak jsem ji navrhl, že jí koupím elektrické křeslo.

Žena řekla, že ji zlobí auto. Prý má vodu v karburátoru.
Vzal jsem tašku s nářadím a zeptal se, kde je auto.
Odpověděla, že v rybníce.

Nechala si dát v salonu krásy pleťovou masku z piešťanského bahna. Dva dny vypadala skvěle.
Pak bahno opadalo.

Podle statistik je manželství jednoznačně hlavní příčinou rozvodu.

Nemluvil jsem se svou ženou dva měsíce.
Nechtěl jsem ji přerušovat.

Poslední hádku jsem zavinil já.
Když se mě žena zeptala, co je  v televizi, odpověděl jsem, že tištěné spoje, obrazovka a prach.

Nejvíc mě však dokáže nasrat když po večerech žongluje s mým míčem a pak jej vypustí, když jde pak do sprchy dám jí na dobrou noc na dlaždicích v koupelně skluz bez úmyslu hrát míč......
děti na to však nereagují, jelikož se často po večerech věnují strečinku a posilovně, z čehož mám do budoucna velké obavy......

Tak žije Pjotr po ukončení ruské mise.....

Zpět

Diskusní téma: Vyjádření tiskového mluvčího Pjotra Kaláče

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Všechny postavy a události v tomto příběhu jsou smyšlené. Jakákoliv podobnost se skutečností je pouze neúmyslná a náhodná.