Zraněný Černý konečně promluvil!

29.12.2008 17:31

Zraněný Černý konečně promluvil, připustil současné komplikace

18. prosince 2008  11:55
Londýn (Od zvláštního zpravodaje iDNES.cz) - Fotbalový rádoby reprezentant Honza Černý, který se od srpna potýká s komplikovaným zraněním podkolenní šlachy, se ke svému zdravotnímu stavu po dlouhé odmlce konečně vyjádřil.
 
foto: Josef Konvalinka, nezávislý fotograf amatér

Jan Černý - rádoby reprezentant, fotbalista amatér, držitel ART Hnus Trophy z let 2007, 2008 o nejzašklebenějšího hráče všech fotbalových soutěží Jihomoravského kraje 

Donutila ho k tomu média. Všichni kolem Černého totiž poslední dobou o jeho zdravotních potížích sveřepě mlčeli, takže novináři zákonitě spekulují o konci hráčovy kariéry.

Jaká byla jeho první slova po tak dlouhém skrývání faktů o svém zranění před veřejností směrem k novinářů? "Kurva nefoť mě!" a "Táhni s tím do hajzlu,

Černý, který obléká dres staroměského ORLU, od konce letošního listopadu nenastoupil ani v jediném utkání. Od květnové operace stále rehabilituje a v srpnu mu lékaři dovolili začít s běžeckým tréninkem.

"I proto byly optimističtější odhady, že bych se mohl v září zapojit do plné přípravy. Každá taková léčba ale může přinést i komplikace, které nyní přišly, a tak se můj návrat o něco zpozdí," uvedl pro ČTK.

"Když už jsem před měsícem řekl, že v prosinci chci běhat jako Usain Bolt, tak mi odpusťte, že to musím vzít zpátky a vyměnit disciplínu. Já jsem totiž  zatím běhal spíš jako Kenenisa Bekele," píše Jenda na svém webu.

"Nemůžu si pomoct, petanque mám docela rád, u nás v Buchlovicích je to taková mekka českého petanque, ale fotbal to není, zvlášť když jsem se pro něj asi narodil. Plán, že budu v lednu 2009 hrát Premier League za Arsenal, tak trochu nevychází. Byl to spíš takový první odhad na základě vývoje situace v první fázi rehabilitace a kondičního tréninku."

Podle Černého, jak dále na svých stránkách uvádí, šlo všechno docela dobře.

Honza Černý

Už jsem běhal i čtyřicetiminutové fartleky a koleno to snášelo dobře

"Už jsem v pohodě běhal i čtyřicetiminutové fartleky, operované koleno to snášelo celkem dobře, akorát jsem měl pocit, že mi u dveří každou chvíli zazvoní někdo z místního atletického klubu, jestli bych za ně nechtěl běhat pětku nebo desítku."

Potom začal Honzík pracovat i s míčem.

"Ale když přišly o maličko složitější věci, jako trojitý odpíchnutý Salchov s náběhem na dvojitý liftovaný Tulup, tak kolenu začaly vadit prudší změny směru, kterých fotbalista musí udělat při tréninku a zápase stovky. Koleno se ozvalo a poslalo mi signál: Bacha, Jene, nepřeháněj to, dáváš mi pěkně zabrat, ale na tohle ještě nejsem dost fit, uber!"

Zranění podkolenní šlachy v tom místě, kde potkalo českého rádoby reprezentanta, je nezvyklé, málokdo krom Michla Huňky s tím má zkušenosti.

"Doktor na Buchlovické soukromé klinice mi říkal, že se s tím za posledních deset let potkal dvakrát. Tak neobvyklé zranění, které ještě nikdy nikdo neviděl a prakticky nejde poznat mám opravdu jen já a ještě Michal. Proto ten první odhad poněkud nevyšel, nebo jsme měli v té přípravě do toho šlapat víc pozvolna," pokračuje Rosický ve svém středečním internetovém zpravodajství. "Takže přání, že v prosinci budu hrát fotbal, bohužel nevychází."

Honza však podle vlastního vyjádření nepanikaří.

Honza Černý

Mnoho lepších hráčů si nekoplo i rok a potom váleli líp než předtím. Nepanikařím.

"Spousta lepších plejerů jako Pospi, Krupa nebo Mikes zažila, že si kvůli zranění i rok nekopli a pak váleli líp než předtím, no tak to přežiju taky."

Návrat Černého na hřiště se tedy opět o něco oddálil. Rádoby kapitán orelského týmu musel přerušit svůj tréninkový program a kvůli bolestem operovaného místa si dát na několik dnů klid.

Klesá tak naděje, že by byl připraven do blížících se zápasů futsalové ligy. Což je pro OREL bojující s malou hráčskou základnou velmi mrzuté.

foto: Josef Konvalinka, nezávislý fotograf amatér

Jan Černý - rádoby reprezentant, fotbalista amatér, v době rehabilitace přistižen před nejmenaným podnikem jak se oddávám bujarému požívání alkoholu


"Lékaři mi říkají, že bolest může najednou odejít a do tří týdnů budu naprosto zdráv. Na druhou stranu připouštějí, že to ještě nějaký čas bude trvat. Prý mám být trpělivý."

Problémy s podkolenní šlachou si přivodil po ostrém zákroku protihráče v polovině ledna. Za pár dnů nastoupil ještě na pár minut proti Regresu, ale potíže se vrátily.

O léčení klíčového hráče staroměstského mužstva je pravidelně informován reprezentační trenér Petr Rada.

"S Jendou jsme si telefonovali včera, takže o prodloužení léčby vím. Asi nikdo by si nepřál jeho rychlejší návrat víc než já, ale nemá cenu nic uspěchat," říká Rada. Trpělivost je v tomto případě na místě."

 

Jene drž se!!! Jak říká Karel "Trpělivost je v tomto případě na místě". Držíme ti palce. Tvý bývalí kamarádi.  

Zpět
Všechny postavy a události v tomto příběhu jsou smyšlené. Jakákoliv podobnost se skutečností je pouze neúmyslná a náhodná.